subota, 12. siječnja 2013.

Zdravi puding od višanja

Hm... zdrav utoliko što u njemu nema gustina, umjetnih boja i ostalih gluposti, al da je baš ful zdrav... hm... ima nešto šećera u njemu - a nemojte me sad razapet zbog toga! :)))


U glavnom- recept ima godinu dana stoji isprintan i nikako da dođe na red. Tek danas sam ga napravila... a trebala sam ranije! :)

U originalu je sa borovnicama- ja sam fan višanja pa sam ga preradila po svom. Mjere su poprilično izmjenjene- pa da ne duljim- evo moje varijante:

Krokant (on je više- manje isti):
3 žlice smeđeg šećera
1-2 žlice vode
3-4 žlice zobenih pahuljica

Otopiti šećer i vodu na tavi i kad se šećer počme karamelizirati- ubaciti zobene pahuljice i sve promješati dok pahuljice ne pokupe sav šećer. Istresti na pek papir i ostaviti da se hladi.

Puding:

cca 2,5 dcl zobenih pahuljica
nekih 7 dcl vode
300 gr smrznutih višanja
2-3 žlice smeđeg šećera

Izmiksati štapnim mikserom zobene pahuljice sa polovinom vode. Dobro ih izmiksati i dodati ostatak vode. Procijediti kroz gušće cjedilo.
Višnjama dodati šećer, 0,5 dcl vode i sve prokuhati. Lagano ih štapnim usitniti, ali ne do kraja. Vratiti da prokuhaju i kad uskuhaju dodati im cca 4 dcl zobenog mlijeka. Sve skupa kuhati dok ne postane onako pudingaste strukture. Izliti u zdjelice i ostaviti da se ohladi. Ohlađeno ukrasiti krokantom od pahuljica.



Ostat će vam zobenog mlijeka... bit će još ovako zdravih recepata! ;)

2 komentara :